dinsdag 28 februari 2012

Waarom U armer wordt......

Deze film geeft een mooie omschrijving over de economie en waarom we achteruit gaan. Hoe we bedrogen worden door politiek, banken en de media. Geld is geen geld meer, maar een politieke afspraak die van dag tot dag kan veranderen. De inflatie is veel hoger dan iedereen voor waar aanneemt. En de media spelen een kwalijke rol in het verbergen van die waarheid.

By On 22/01/2012 · Leave a Comment
Beste bezoeker,

In maart vorig jaar gaf ik onderstaande lezing over de economische crisis en zijn oorzaken. Toen ik in mijn inleiding voorspelde dat de crisis nog moest beginnen, en zeer hoge inflatie er zat aan te komen, beluisterde men mijn verhaal met ongeloof. Maar na de lezing niet meer. Ik hoop dat u dezelfde ervaring mag hebben.
Deze lezing zal op ons congres opnieuw worden gegeven, maar met geactualiseerde data en nog veel meer uitleg. Ze werd oorspronkelijk gegeven voor een weinig geïnformeerd publiek, maar de gemiddelde investeerder kan wel wat meer aan.

Vindt u na het bekijken dat dit de moeite waard is om te verspreiden, doe het dan: Facebook, Twitter, mail. En vooral: schrijf u in voor onze nieuwsbrief om op de hoogte te blijven. Klik daarvoor op de afbeelding hieronder.

Beste groeten,

Brecht Arnaert

Geen opmerkingen: